Дистанційне навчання

Виконані завдання надсилаєте на мою електронну пошту

lipcheialex@gmail.com

Четвер 12 березня
Українська мова 1 клас
пригадуємо разом із Суржиком та Мовою, що нам відомо про букву "еф"
https://www.youtube.com/watch?v=O2yFvtcFT0w
попрактикуватися в читанні на с. 54-57. В  робочих зошитах прописати два рядки.

Музичне мистецтво 3- А,Б,В
Народна пісня у творчості композиторів
опрацювати с.80-81
прослухати хор "А вже весна" Миколи Лисенка з опери "Зима і Весна"
https://www.youtube.com/watch?v=zHQ_AdcQdqw
намалювати в зошит зустріч зими та весни
повторити вивчену пісню "Подарунок мамі" мінус за наступним посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=zHQ_AdcQdqw

П'ятниця 13 березня
Музичне мистецтво 6-А
с.109-113 опрацювати
на с.111 працювати над піснею, мінус за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=J_8kvB-Obsw
прослухати та проаналізувати сонату №11 В.А. Моцарта
https://www.youtube.com/watch?v=gLluWPZgFIM
в зошит намалювати асоціації з прослуханою композицією

Українська мова 4-А
пригадуємо цікаві лайфхаки про числівник
https://www.youtube.com/watch?v=NRIYZT1m0L0
продивіться відео про відмінювання числівників та виконайте наступні вправи
https://www.youtube.com/watch?v=oPncbshNc44
Вправи
https://drive.google.com/drive/my-drive

Українська мова 1-Б
https://www.youtube.com/watch?v=F2MKbDQsEEI
 Прочитати склади на с.58, слова на малюнку поділити на склади, визначити наголощений слад, продемонструвати звукову модель слова, придумати по одному реченню. З підручних невеликих матеріалів скласти друковані літери велику і малу "ЩА"
На с.59 повправлятися в читанні та вивчити закличку "Іди, іди, дощику"
прослухати https://www.youtube.com/watch?v=zm2E7_gRJQI&t=66s

Літературна читання 4-А
с.135-139 читати 
Вірш Ліни Костенко продекламувати на відео, зразок https://www.youtube.com/watch?v=VMFev2ExV3Y
зняти відео і прислати у вайбер мені у приват
біографія Олександра Пушкіна https://www.youtube.com/watch?v=2gnoxk4o5ic
Читати казку "Казка про царя Салтана" с137-139 читати, переказувати.

14 березня
Українська мова
Пройти тест за посиланням http://join.naurok.ua/
До 16 березня 19.00Код доступу 381378 тільки для учнів 4-А класу
  
16 березня
Літературне читання 4-А
с.137-142 читати, скласти план. Проглянути мультфільм "Казка про царя Салтана"
пройти тестування за посиланням http://join.naurok.ua/?_ga=2.11763250.741370078.1584427764-229837153.1519328819  код для учнів816524

Українська мова 1-Б
https://www.youtube.com/watch?v=n8vd8eerx-c подивитись та відгадати загадки
https://www.youtube.com/watch?v=xpRKv9PmPSs
с. 60-61 прочитати комусь з рідних 2 рази. Сласти невеличку розповідь про свою Батьківщину та розповісти це на камеру і прислати мені в приват. В робочому зошиті опрацювати велику літеру Щ.

Українська мова 4-А
 https://www.youtube.com/watch?v=QTObJuehQ0Y займенник
 опрацювати вправу 231 на с. 119 і подивитись презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MIVwI4rzD9g&t=41s  
 вивчити правило. врави 232-234 письмово

Музичне мистецтво 6-В
 с. 116-122 опрацювати статтю. Прочитати зі скарбнички як сворився симфонічний оркестр Прослухати "Прощальну симфонію" Йозефа Гайдена та назвати всі музичні інструменти, які використовуються у творі https://www.youtube.com/watch?v=K3g4WtvxnfI
с. 121 під мінус опрацювати пісню "Добрий маг" О. Шпака за посиланням http://x-minus.pro/track/326436/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D0%B3

!7 березня
Українська мова 4-А
с. 121  виконати вправу 235,https://www.youtube.com/watch?v=rILGb4MH3I0  опрацювати правило, подивитись відеоролик "Особові займенники" https://www.youtube.com/watch?v=Iv3uyzFhvRQ виконати тест за посиланням https://vseosvita.ua/test/go-settings
 код nfr861
Виконати вправи 236-237 усно та 238-239 письмово

Музичне мистецтво 6-В
с. 116-122 опрацювати статтю. Прочитати зі скарбнички як сворився симфонічний оркестр Прослухати "Прощальну симфонію" Йозефа Гайдена та назвати всі музичні інструменти, які використовуються у творі https://www.youtube.com/watch?v=K3g4WtvxnfI
с. 121 під мінус опрацювати пісню "Добрий маг" О. Шпака за посиланням http://x-minus.pro/track/326436/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D0%B3

Українська мова 1-Б
 с.62-63 опрацювати. Загадку відгадати, вивчити напам'ять і записати в зошит. Подивитись мультфільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fL296zNQWao

Літературне читання 4-А
с. 143-146 опрацювати. Записати коротку біографію Г.К. Андерсена, переглянути відоролик https://www.youtube.com/watch?v=KITyQO82fZc . На с.144 попрацювати із значенням слів. Знайомство з казкою "Гидке каченя"

18 березня
 Українська мова 4-А
пригадаймо, які то особові займенники https://www.youtube.com/watch?v=L_E6vQ0hoiY с.123 вправа 240 виконати. Пригадати що таке байка та які бувають рими. Виконати вправу 241 Вправу 242 виконати усно, а 243 - письмово.

Українська мова 1-Б
с. 64-65 https://www.youtube.com/watch?v=AROSJl5f_tE з слів на малюнках на с.64 скласти речення, зробити звуковий аналіз слів. В зошиті з друкованою основою опрацювать сторінку. прочитати текст, переказати. Із двома словосполученнями вверху на с.65 придумати і записати речення. На с. 65 прочитати текст і розповісти коіз симфонічної казкимусь із батьків про пташок, що йшлося в тексті. Подивитись мультфільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lCi1uJ7bBSQ

Літературне читання 4-А
с. 144-150 прочитати, скласти план, намалювати гидке каченя, подивитись мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=HkniwSaUjwU
пройти тестування https://naurok.com.ua/test/homework/210471 за кодом 618443


19 березня

Українська мова 1-Б 
с. 64-65 закріплюємо буквосполучення (дз) https://www.youtube.com/watch?v=W7IZssHn-bI , дописуємо на сторіночці з цим буквосполученням в зошиті з друкованою основою. Вивчаємо напам'ять один з віршів за посиланням https://mamabook.com.ua/duyachi-virshuku-pro-ptahiv-ukraini/ і записуємо його в зошит.

Музичне мистецтво 3-А,Б,В
с. 82-84 опрацювати статтю, прослухати Сергія Прокоф'єва "Тема Петрика" із симфонічної казки "Петрик і Вовк" https://www.youtube.com/watch?v=alvy2aB_6gw намалювати Петрика та Вовка в зошит, на с. 83-84 опрацьовуємо пісню-гру "Сива шапка" і спробуємо її відтворити з братиком, сестричкою, мамою чи татом.


20 березня 

Музичне мистецтво 6-В
с. 116-122 опрацювати статтю. Прочитати зі скарбнички як сворився симфонічний оркестр Прослухати "Прощальну симфонію" Йозефа Гайдена та назвати всі музичні інструменти, які використовуються у творі https://www.youtube.com/watch?v=K3g4WtvxnfI
с. 121 під мінус опрацювати пісню "Добрий маг" О. Шпака за посиланням http://x-minus.pro/track/326436/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D0%B3


Українська мова 4-А
Спробуємо бути на уроці розвитку зв'язного мовлення редакторами.
Ваше завдання зайти за посиланням і все дізнаєтесь.
https://drive.google.com/drive/folders/0B5QP1yXlhM2KNWQ0Qjl4YkdFVWs
Чекаю на ваші напрацювання.

Українська мова 1-Б
Робота з дитячою книжкою
прочитати та переказати рідним казку "Подорож краплинки" за посиланням https://kazka.in/fairytails/tanita-mare/podorozh-kraplynky.html , намалювати цю краплинку, виписати з тексту 2-3 речення, які говорить Краплинка. подивитися мультфільм "Капітошка"за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EGzTvRQLtYU
Розвиток звязного мовлення "Явища природи". Гра "Впізнай явище" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dywBgjg4J6I

Літературне читання 4-А
Урок позакласного читання
Вибрати одну з казок Г.К.Андерсена і прочитати її повністю. Написати в зошит коротко її аналіз і невеличке есе за поданим початком" Читаючи казку Ганса Крістіана Андерсена на мене справило враження..."

23-29 березня весняні канікули


30 березня

Літературне читання 4-А 
с.151-153 опрацювати, біографія Джанні Родарі https://www.youtube.com/watch?v=gEac8t2YpKk , прочитати казку "Дорога, що нікуди не вела", скласти план. Придумати одне запитання за змістом казки, записати у зошит, а також проведемо онлайн опитування у групі. Рівно о 16.00 заходимо у вайбер, пишемо своє питання і відповідаємо на інші. Хто набере найбільше правильних відповідей і першим, отримає хороший бал. До зустрічі.

Українська мова 1-Б
с. 66-67 Звук (дж). Буквосполучення дж https://www.youtube.com/watch?v=kXJfHEE8lMw опрацювати текст. Опрацювати звук (дж) та буквосполучення дж на сторінці 59-60 в зошиті з друкованою основою повторити https://www.youtube.com/watch?v=JDpFYxYTC_M

Українська мова 4-А
с.133-134 опрацювати тему "Дієслово" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WXyXjiV6CfU вивчити правило на с.134. Виконати вправу 261 та 262.

Музичне мистецтво 6-Б
с. 121-123  опрацювати статтю про уверюру. Прослухати "Святкову увертюру" Дмитра Шостаковича https://www.youtube.com/watch?v=m0Drvah76qo, проаналізувати, змалювати прослухану композицію в зошит. Ознайомитись з біографією Д.Д. Шостаковича https://www.youtube.com/watch?v=kBn_px-CnnY. Повторити вивчену пісню "Добрий маг" О. Шпака за посиланням http://x-minus.pro/track/326436/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D0%B3

31 березня

Українська мова 4-А 
с. 134-135 пригадуємо, що таке дієслово https://www.youtube.com/watch?v=OeefT-GiklY виконуємо вправи 263 та 264 пройти вправи усно за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=R2VGN7Viv4Y. О 16.00 заходимо у вайбер формулюємо чітко запитання теоретичне чи практичне по темі "Дієслово" і надсилаємо. Хто першим набере найбільше правильних відповідей отримує додатковий бал. Успіхів!!!

Музичне мистецтво 6-В
с. 121-123  опрацювати статтю про уверюру. Прослухати "Святкову увертюру" Дмитра Шостаковича https://www.youtube.com/watch?v=m0Drvah76qo, проаналізувати, змалювати прослухану композицію в зошит. Ознайомитись з біографією Д.Д. Шостаковича https://www.youtube.com/watch?v=kBn_px-CnnY. Повторити вивчену пісню "Добрий маг" О. Шпака за посиланням http://x-minus.pro/track/326436/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D0%B3

Українська мова 1-Б
с. 68-69 опрацювати. Тема "АПОСТРОФ" https://www.youtube.com/watch?v=Om2J_fQPK1Q читати текст на с. 69, вірш на с. 68 вивчити напам'ять. С.61-62 в робочому зошиті опрацювати.

Літературне читання 4-А
с. 154 опрацювати. Правильні відповіді записати у зошит з літературного читання. На одну з казок за вивченим розділом, або якусь іншу, за бажанням, зробити аудіозапис і кинути у групу, а якщо соромитесь, то мені у приват. З нетерпінням чекаю на вечір казок у ващому виконанні.

1 квітня
Літературне читання 4-А 
с.155-157 опрацювати. Анатолій Костецький біографія https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8 , прочитати виразно вірш комусь із членів вашої сім'ї. В зошит записати аналіз поезії. Ну і раз наша тема розділу "Людина починається з добра", то чекаю одну добру від вас справу.

Українська мова 1-Б
с. 70-71 опрацювати. Пригадати нашу абеткову пісеньку, прочитати вірш на с. 71, ознайомитися з послідовністю літер у абетці та поспівати разом з мамою чи татом пісеньку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Sb5tvWtozU8

Українська мова 4-А
с.136-137 опрацювати тему "Дієслова-синоніми. Дієслова-антоніми" https://www.youtube.com/watch?v=qkwasCs_qyo. Виконати вправи 265 та 267 усно, а 266, 268 та 269 письмово

2 квітня

Українська мова 1 -Б
с. 72-73 опрацювати. Закріплюємо вивчене https://www.youtube.com/watch?v=pGV5dem0-nU . Читаємо вірш на с.72. В зошит записуємо по три слова з вивченими буквосполученнями (дз), (дж) та апострофом. списати вірш на с. 73

Музичне мистецтво 3-А,Б,В
с.86-88 опрацювати статтю про одночастинну форму музики. Прослухати композицію Фредеріка Шопена "Мазурка №5" https://www.youtube.com/watch?v=qAnvvMVo6wI ознайомлюємось з музичним інструментом - сопілкою через казку https://www.youtube.com/watch?v=JifnEPDzaGA . Розучування французької народної пісні у перекладі Наталі Забіли "Пісня пастушка" https://www.youtube.com/watch?v=btxaVsSUu6A

3 квітня
Музичне мистецтво 6-А
с. 121-123  опрацювати статтю про уверюру. Прослухати "Святкову увертюру" Дмитра Шостаковича https://www.youtube.com/watch?v=m0Drvah76qo, проаналізувати, змалювати прослухану композицію в зошит. Ознайомитись з біографією Д.Д. Шостаковича https://www.youtube.com/watch?v=kBn_px-CnnY. Повторити вивчену пісню "Добрий маг" О. Шпака за посиланням http://x-minus.pro/track/326436/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D0%B3

Українська мова 4-А
с. 137-139 опрацювати.  Подивитись казку про двох братів https://www.youtube.com/watch?v=OiP-Tu37vOA Вправи 270 та 271 усно, а 272 та 273 письмово. Придумати та записати свою казку про ДІЄСЛОВО. Чекаю на ваші літературні шедеври))))

Українська мова 1-Б
с. 74-75 опрацювати текст "Папужка", придумати за змістом оповідання одне запитання і поставити його комусь із рідних, а потім прочитати текст.

Літературне читання 4-А
с.158 виразно читати поезію, аналіз її записати в зошит. Намалювати малюнок на тему "Як я спішу додому" (чим ви можете зайнятись по дорозі додому, за що мама дасть прочуханки).

6 квітня
Літературне читання
с. 159-160 читати. Ознайомитися з біографією Василя Сухомлинського https://www.youtube.com/watch?v=isCjjbmwfF0&feature=youtu.be коротко записати в зошит. Прочитати та проаналізувати оповідання "Не загубив, а знайшов". Відповісти на запитаня https://www.youtube.com/watch?v=XLEGC-tK2HY&feature=youtu.be

Українська мова 1-Б
с. 74-75 опрацювати текст "Папужка". Письмо слів з буквою "Ґ". Списати друковані речення і олівцем обвести літеру ґ в них.
1. Ґава сіла на гілку.
2.На старому ґанку сидів горобець.
3. У Івана загубився ґудзик.
4. Петрик на уроці ловить ґави.
5. Усім надокучає ґедзь.
6.На півдні України родючий ґрунт.
7.В мене на подвір'ї росте аґрус.
8.В мене на голові ґуля.
9.Ґренландія - найбільший острів у світі .
10.Надворі ґелґочуть гуси .

Українська мова 4-А
с. 135 вправа 275 усно. Письмово виконати вправи 276 та 277. Пригадати розбір дієслова як частину мови.Дієслово

Музичне мистецтво 6-А
с 124-127 опрацювати статтю "Концерт. Фантазія. Симфонічна поема". Познайомитися з муз. термінОМ "КОНЦЕРТ", ПРОСЛУХАТИ Алессандро Марчелло  концерт для гобою і струнних
https://www.youtube.com/watch?v=xBBFnIOmJoU та Дмитра Бортянського Концерт ре мажор для чембало (фортепіано) з оркестром https://www.youtube.com/watch?v=vNfTlDe9bhQ 
Порівняйте ці композиції та характер музики. На с. 126 опрацювати пісню "Скрипалик-цвіркунець" https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE 7 квітня 

7 квітня
Українська мова 4-А
Неозначена форма дієслова. https://www.youtube.com/watch?v=Lrj54nj0s7Q&feature=youtu.be
с.141 Виконати вправу 279  ознайомитися з правилом на с. 142 https://www.youtube.com/watch?v=crfXQPnDIfE&feature=youtu.be Виконати вправу 280

Музичне мистецтво 6-В
с 124-127 опрацювати статтю "Концерт. Фантазія. Симфонічна поема". Познайомитися з муз. термінОМ "КОНЦЕРТ", ПРОСЛУХАТИ Алессандро Марчелло  концерт для гобою і струнних
https://www.youtube.com/watch?v=xBBFnIOmJoU та Дмитра Бортянського Концерт ре мажор для чембало (фортепіано) з оркестром https://www.youtube.com/watch?v=vNfTlDe9bhQ 
Порівняйте ці композиції та характер музики. На с. 126 опрацювати пісню "Скрипалик-цвіркунець" https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE

Українська мова 1-Б
с. 76-77 читати вірш "Де букварик" Грицька Бойка та "Що разом" Петра Кралюка. Один з них за бажанням вивчити напам'ять. Розвиток зв'язного мовдення "Професії"  https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk Розкажіть своїм рідним про те, ким ви хочете стати в майбутньому, запишіть у зошит 2-3 речення.

Літературне читання 4-А
Остап Вишня https://www.youtube.com/watch?v=5qLr3PPuCuU прочитати та проаналізувати твір https://mala.storinka.org/%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BF-%D0%B2%D0%B8%D1%88%D0%BD%D1%8F-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BB%D1%96-%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D1%96-%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B8-%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96.html

8 квітня 
Українська мова 4-А
Неозначена форма дієслова пригадати . Виконати вправу 281.
Спиши речення. Підкресли дієслова, вжиті в переносному значенні.

Реве та стогне Дніпр широкий,
Сердитий вітер завива.
Чорна хмара з-за лиману
Небо, сонце криє,
Сіре море звірюкою
То стогне, то виє.
Пишається калинонька, явір молодіє.

Українська мова 1-Б
Робота з дитячою книжкою. подивіться мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=rcfXNoEQQHw Виберіть вдома будь-яку книжку, розгляньте її, подивіться ілюстрації, попросіть когось із старших вам її прочитати, прочитайте самі її, потім комусь із дорослих. Запишіть 3-4 речення в зошит про що йдеться в книжці.
Літературне читання 4-А
с. 160. Життя і творчість Всеволода Нестайка. Опрацювати біографію https://www.youtube.com/watch?v=RhP6Vn10lss. Подивитися фільм за посиланням "Тереодори з Васюківки" https://www.youtube.com/watch?v=C77o7JK3Uek с..161-163 читати

9 квітня
Українська мова 1-Б
с 78-79 робота над оповіданням "У гостях і дома" Олександра Мітта https://www.youtube.com/watch?v=m1euI6rW-hk Записати у зошит по п'ять слів на буквосполучення дж і дз, з одним з них записати речення.

Музичне мистецтво 3-А,Б,В
с. 89-91 опрацювати статтю. Розглянути схему на с.89, де зображено як утворюється двочастиння форма музики. Прослухати композицію Едварда Гріга "Пісня Сольвейг" з музичної п'єси "Пер Гюнт" https://www.youtube.com/watch?v=dm9YersdgyY
Відповісти на запитання на с.90.
Повторити "Пісню пастушка" https://www.youtube.com/watch?v=btxaVsSUu6A


10 квітня
Музичне мистецтво 6-А
 с 124-127 опрацювати статтю "Концерт. Фантазія. Симфонічна поема". Познайомитися з муз. термінОМ "КОНЦЕРТ", ПРОСЛУХАТИ Алессандро Марчелло  концерт для гобою і струнних
https://www.youtube.com/watch?v=xBBFnIOmJoU та Дмитра Бортянського Концерт ре мажор для чембало (фортепіано) з оркестром https://www.youtube.com/watch?v=vNfTlDe9bhQ 
Порівняйте ці композиції та характер музики. На с. 126 опрацювати пісню "Скрипалик-цвіркунець" https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE

Українська мова 4-А
Побудова порад. Інструкцій.
1. Гра «Добери синоніми»
— До поданих дієслів неозначеної форми доберіть синоніми, виділіть закінчення.
Бажати, ясніти, радіти, забавляти, перемагати.
Слова для довідок: бавити, вигравати, світліти, хотіти, веселитися.

2. Словотворча робота
— Від неозначеної форми дієслів, що відповідають на питання що робити?, утворіть за допомогою кількох наведених префіксів дієслова, які б відповідали на питання що зробити?. Запишіть їх. Позначте префікси.
Префікси: про-, по-, з-, пере-, до-, за-.

3.Гра «Математична граматика»
НА + ГО + РІХ - IX + ОДИ + ТИН - Н = ...
В + МИР - Р + ТИСК - К + Я = ...
ВИ + ВЕРХ - X + НУ + ТИР - Р + СЬК - К = ...

4.Уважно прочитайте поради і знайдіть у них дієслова в неозначеній формі.
Поради для школярів
1. Книжку треба тримати в чистоті.
2. Сторінки слід перегортати за верхній ріжок.
3. Не можна виривати з книжки аркушів.
4. Кожен учень повинен берегти свій підручник.
— Згадайте, що таке інструкція. (Інструкція — вказівка на порядок і засоби виконання певної роботи, користування приладами, інструментами.)
— Прочитайте текст-інструкцію щодо виготовлення персонажів для пальчикового театру і знайдіть у ньому дієслова в неозначеній формі.
1. Склади тканину навпіл. Вибери викрійку та прикріпи її шпильками до тканини.
2. Вирізавши деталі, отримаєш 2 тулуба, 2 вуха.
3. Уклади вушка між двома деталями тулуба. З’єднай деталі, прошивши швом «уперед голку».
4. Із ґудзиків, бісеру, клаптиків тканини зроби очі та мордочку.
— За такою схемою можна виготовити будь-якого пальчикового персонажа.
— Навіщо потрібно вміти складати інструкцію?
— Складіть поради, роз’яснення (інструкції), як провести гру, виготовити іграшку тощо.

Українська мова 1-Б
робота над оповіданням Олександра Мітта "У гостях і дома". Повторити правила поведінки для учнів 1-4 класів https://www.youtube.com/watch?v=JYjjpmPIf64
Одне з правил записати у зошит.

Літературне читання 4-А
Всеволод Нестайко "Шурка і Шурко" с.161-165 читати, пройти гру


Тест-гра «Відгадай задумане слово» (Обери варіант відповіді та з літер склади слово)
1. Головними героями оповідання «Шурка і Шурко»?
А) Сєвка і Толька. (м)
Б) Шура і Шурко.(р)
В) Ольга Борисівна і Клавдія Василівна.(с)

2. Чому Шурко не злюбив Шуру?
А) Через те, що їх посадили за одну парту.(д)
Б) Бо Шура носила окуляри.(п)
В) Тому, що дівчинка була старанною ученицею.(н)

3. Ким мріяла бути Шура?
А) Шофером.(к)
Б) Агрономом.(л)
В) Лікарем.(о)

4. Чому Шурко потрапив до лікарні?
А) Через отруєння.(ж)
Б) Через гострий приступ апендициту.(б)
В) Через перелом ноги.(а)

5. Чому Шурко змінив ставлення до лікарів?
А) Бо у лікарні його не змушували пити пігулки.(ф)
Б) Бо Клавдія Василівна була доброю до нього.(о)
В) Бо дозволяли виходити на подвір’я після операції.(м)

- Яке слово було зашифровано?

13 квітня
Літературне читання 4-А
с.166-168 опрацювати біографію Марії Чумарни https://www.youtube.com/watch?v=TJh5TU5m4Kk Прочитати  "Казку про друга" вивчити уривок напам'ять с.166 третій абзац "Мій друг компутик..." - с.167 перший до слів "...і мені стало сумно" О 16.00 проведемо бліц опитування у вайбері.

Українська мова 1-Б
 с.80-81https://www.youtube.com/watch?v=EmbVkj7pk78 попрацювати над виразним читанням вірша "Татко і матуся" Лесі Вознюк. Записати в зошит п'ять слів з буквою "Щ" https://www.youtube.com/watch?v=Lcrbx3zv4g0 з одним із слів придумати і записати речення.

Українська мова 4-А
с. 143-145. Змінювання дієслів за часами https://www.youtube.com/watch?v=ig2stJUaR8k опрацювати. Виконати вправи 282 та 283 усно і 284 та 285 письмово.

Музичне мистецтво 6-Б
с.124-130 опрацювати статтю. Ознайомитися з музичним терміном "Фантазія". Прослухати В.А. Моцарта Фантазію ре мінор https://mp3iq.com/m/64986-pol-moria/14675733-fantaziya-re-minor-mocarta/
На с. 126 опрацювати пісню "Скрипалик-цвіркунець" https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE


14 квітня
Українська мова 4-А
с.145-147 опрацювати. Вправи 286,287 та 288 письмово, а 289 усно. переглянути відео урок та опрацювати усно https://www.youtube.com/watch?v=NCkmH6F0uQ8

Музичне мистецтво 6-В
с.124-130 опрацювати статтю. Ознайомитися з музичним терміном "Фантазія". Прослухати В.А. Моцарта Фантазію ре мінор https://mp3iq.com/m/64986-pol-moria/14675733-fantaziya-re-minor-mocarta/
На с. 126 опрацювати пісню "Скрипалик-цвіркунець" https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE

Українська мова 1-Б
с. 82-83 опрацювати текст "Фокус мокус" Дмитра Чередниченка. Подивитися мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=pVdaTIDNNyY на с 14-15 попрацюти над побудовою речень за поданим початком.

Літературне читання 4-А
с. 166-170 читати і переказувати, скласти план. Намалювати малюнок до казки

15 квітня
Літературне читання 4-А
с.171 Всеволод Нестайко "Із сміхом треба бути обережним", Галина Малик "Мавпені іменини" виразно читати.

Українська мова 1-Б
с. 82-83 опрацювати текст "Фокус мокус" Дмитра Чередниченка. Опрацювати слова з апострофом. Списати друковані речення
Тексти для читання, списування та розвитку мовлення. (Тема "Весна ...

Українська мова 4-А
Змінювання дієслів теперішнього часу за часами і числами. За посиланням опрацьовуємо урок письмово в зошит https://www.youtube.com/watch?v=dZJSjd9X6RQ. Написати 5 речень "Мої враження від відео урока"

16 квітня
Українська мова 1-Б
с.84-85 опрацювати вірш "Великий і малий" Валентина Бичка. попрацювати над дикцією та вимовою слів. На с 16-17 попрацювати над правописом слів з  буквосполученням "йо". Скласти і записати в зошит три речення використовуючи це буквосполучення

Музичне мистецтво 3-А,Б,В
с.92-94 опрацювати. На с. 92 подивитися схему трьохчастинної музики. Прослухати композицію Едварда Гріга "Танець Анітри" https://www.youtube.com/watch?v=ngHJJQK-Ztc
В "музичній абетці" ознайомитися з знаками альтерації - бемолем, беаром і дієзом. На с. 94 ознайомитися з українською народною піснею "Соловеєчку, сватку, сватку", співати її під мінусовку  https://www.minus.lviv.ua/minus/artist/%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0/rec/3614/

17 квітня
Музичне мистецтво 6-А
с.124-130 опрацювати статтю. Ознайомитися з музичним терміном "Фантазія". Прослухати В.А. Моцарта Фантазію ре мінор https://mp3iq.com/m/64986-pol-moria/14675733-fantaziya-re-minor-mocarta/
На с. 126 опрацювати пісню "Скрипалик-цвіркунець" https://www.youtube.com/watch?v=lye3hFnCJkE

Українська мова 4-А
Розвиток зв'язного мовлення
Текс-розповідь за фотослайдами
https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-urokiv-rozvitku-zv-yaznogo-movlennya-v-4-klasi-s
Отож чекаю на ваші тексти розповіді "Як я пров(ів)ела весняні канікули"

Українська мова 1-Б
с.86-87 читати текст в особах "Чужа іграшка" Людмили Борщевської. На с.18-19 в робочому зошиті опрацювати слова з буквосполученням "ЬО". Попитати в рідних, що таке "довідник", навіщо він та як з ним працювати https://www.youtube.com/watch?v=pXO2-ZqGbdU

Літературне читання 4-А
Урок позакласного читання. Олеся Мамчич http://www.barabooka.com.ua/mamchich-olesya/ "Будиночок із зірками", "Дід Андрій і лютий змій"

21 квітня

Українська мова 4-А
с. 147-149 опрацювати тему "Дієслова теперішнього часу"https://www.youtube.com/watch?v=ZeIyweMo-W8 Каліграфічну хвилинку і вправи на вивчення теми виконуєте з відео. Вправи 290 та 294 виконати усно, а 291, 292 та 293 письмово

Музичне мистецтво 6-В
с. 136-140 Музично театральні жанри: балет і опера. Опрацювати статтю, ознайомитись з поняттям "балет", прослухати фрагмент з балету "Спартак" А. Хачутаряна https://www.youtube.com/watch?v=9buePfn8xsU
Розучити пісню та намалювати до неї малюнок https://www.youtube.com/watch?v=QxUXCEOonwQ

Українська мова 1-Б
с 86-87 читати в особах "Чужа іграшка" Людмили Борщевської. Написати 5 слів із буквосполученням "ЬО", з одним словом скласти речення. Списати речення та вставити слова з довідки
 У ниві … . У лікарні … . У парку … . На полі … . 
 Слова для довідок: косар, лікар, осики, корова. 

Літературне читання 4-А
с. 177-178 Олександр Єфімов "Тут усе є..." Емілія Саталкіна "Кожен знає своє діло" читати. Придумати одне запитання за змістом і заслати двом друзям у приват. Після їхньої відповіді перевірити чи правильно.

22 квітня

Літературне читання 4-А
с.179 опрацювати біографію Володимира Рутківського https://www.youtube.com/watch?v=n1EHtgMXukE с.179-183 опрацювати текст "Як складають вірші"

Українська мова 1-Б
с. 150-152 опрацювати
с.88-89 опрацювати вірш "Сварка" Марії Пригари. Записати подані слова для переносу з рядка в рядок: Кіт, тато, літо, сито, лото, ноти, порт, спорт, торт, сорт, плита, котик, нитка, тісто, літак, стіл, сітка, листок, місток, тарілка, ворота, лопата, молоток, ластівка, квіти, Тарас, Тимур, Наталка, світ, світло, рот, трактор, парта, салат, квиток, вівторок, Світлана. 

Українська мова 4-А
с. 150-152 опрацювати. Сьогодні ви опрацьовуватимете вправи зі своїм однокласником чи однокласницею. Ваше завдання опрацювати усно всі вправи, а саме з 295 по 298, потім зв'язуєтесь з другом і виконуєте вправи 295, 297 і 298(цю вправу теж виконуєте в парі у вигляді діалогу. Приємних вражень

23 квітня

Українська мова 1-Б
с.90-91 опрацювати текст "Найкращий день" Марії Бабенко. с.22=23 розвиток зв'язного мовлення на тему "Транспорт"https://www.youtube.com/watch?v=bPpbVdYmPDQ записати звукову схему одного з видів транспорту, з цим словом записати речення.

Музичне мистецтво 3-А,Б,В
Продовження попередньої теми "Тричастинна форма музики". Слухання композиції "Екпромт" ля мінор Миколи Лисенка https://www.youtube.com/watch?v=gQAOMVoddh0
Розучити пісню за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QxUXCEOonwQ
Намалювати писанки.

24 квітня

Музичне мистецтво 6-А
с. 136-140 Музично театральні жанри: балет і опера. Опрацювати статтю, ознайомитись з поняттям "балет", прослухати фрагмент з балету "Спартак" А. Хачутаряна https://www.youtube.com/watch?v=9buePfn8xsU
Розучити пісню та намалювати до неї малюнок https://www.youtube.com/watch?v=QxUXCEOonwQ

Українська мова 4-А
Сьогодні перевірочна робота.  Розраховую на вашу чесність до добропорядність. Як виконаєте, два рази перевіряєте, робите якісне фото  і шлете мені у приват. Отож так і запишете.
Перевірочна робота
Списування
Український віночок
      Кожна дівчинка плела віночок із жовтих сонечок кульбаб, із кленових листочків чи просто з’єднувала в барвисте коло лісові й лугові квіти.
Впліталося до віночка багато квітів: ружа, калина, безсмертник, незабудки, чорнобривці, любисток, волошки, ромашки.

      Всього в українському віночку — дванадцять квіточок. Наші прабабусі знали, як і коли слід плести віночок, як зберігати квіти у вінку. Де відшукати той рецепт, за яким квіти замочували в рослинних соках, аби довший час були свіжими? Може, твоя бабуся знає, то запиши від неї її розповідь.

Українська мова 1-Б
с. 90-91 повторне читання тексту Марії Бабенко "Найкращий день". Придумати одне запитання за змістом. Списати друкований текст 1.Мама місила тісто. Наталка мила тарілки, вилки. Тато писав листа. А Тарас склав лото. 2.У кімнаті котик. Він коло стола. Котику, он молоко! 3. У полі маки. Мак – квітка. Квітка – рослина.

Літературне читання 4-А
Читання з другом. Телефонуєте комусь з класу і разом читаєте текст на с.179-183 В.Рутківського "Як складають вірші".Потім письмо з другом - складаєте план.чекаю фотозвіт у вигляді #МаринаіНазар а під низо фото плану. Приємного читання.



27 квітня

Літературне читання 4-А
с.172-173 виразно читати поезії "Консультант"
Грицька Бойка та "Сміх для всіх" Миколи Сингаївського. В зошит, на вибір, записати аналіз однієї з поезій. Опрацювати розділ, відповісти на запитання письмово

Українська мова 1-Б
с.92-93 виразно читати текст "Мурчик і Жмурчик" Дмитра Чередниченка. Опрацювати відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=k_sGKQI8Yuw

Укаїнська мова 4-А
Правопис особових закінчень дієслів https://www.youtube.com/watch?v=4tg24vmdksY переглянути відеоурок та виконати вправи з відео, вивчити правила, вправи 300 та 301 письмово.

Музичне мистецтво 6-Б
с. 136-140 Музично театральні жанри: балет і опера. Опрацювати статтю, ознайомитись з поняттям "опера", прослухати фрагмент Й. Штрауса Попурі з оперет https://www.youtube.com/watch?v=h0Vo6RFZxoQ та композицію Ярослава Бернича "Гуцулка Ксеня". Розучити пісню https://www.minus.lviv.ua/minus/artist/%D0%9C%D0%B0%D0%B9%20%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F/rec/11508/



28 квітня

Укаїнська мова 4-А
с.154-156 пригадуємо https://www.youtube.com/watch?v=1dlceYsgFD4 вивчити правила. Виконати вправу 302 усно, а 303, 304 та 305 письмово. Вправа 305 примітка: листа пишете своїй учительці і присилаєте на електронну пошту.

Музичне мистецтво 6-В
с. 136-140 Музично театральні жанри: балет і опера. Опрацювати статтю, ознайомитись з поняттям "опера", прослухати фрагмент Й. Штрауса Попурі з оперет https://www.youtube.com/watch?v=h0Vo6RFZxoQ та композицію Ярослава Бернича "Гуцулка Ксеня". Розучити пісню https://www.minus.lviv.ua/minus/artist/%D0%9C%D0%B0%D0%B9%20%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F/rec/11508/

Українська мова 1-Б
с.94-95 опрацювати вірш Грицька Бойка "Здоровим будь!" переглянути відеоурок  утворення нових слів шляхом додавання значущих частин.
https://www.youtube.com/watch?v=MoyfHeKV-r0

Літературне читання 4-А
с.174-175 "Співуча пір'їнка" Василя Сухомлинського. Записати в зошит 5 фактів, які вам найбільше сподобались про письменника
https://youtu.be/w5lwIEGk0C8

29 квітня

Літературне читання 4-А
с. 175-176 прочитати поезії. "Найрідніші голоси" Ганни Чубач https://www.youtube.com/watch?v=H70W2P0sLrI  вчимо напам'ять, знімаємо відео і надсилаємо.

Українська мова 1-Б
с.96-97 Підготовка до читання за ролями тексту «Корисна розмова» за
Теклею Білецькою
Робота за сторінкою букваря (с.96,97)
1) Читацька розминка разом із Читалочкою. Читання вірша Г.Бойко
2) Прочитайте текст «Корисна розмова» заТеклею Білецькою кілька разів
3) Дайте відповіді на запитання для уважного читача с.97
4) Спробуйте придумати свій заголовок до тексту.
Тема: Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень.
1) Каліграфічна розминка. Записати слова, поясніть які слова мають однакову кінцівку, а у яких однаковий початок.
- булка, будинок, бузок
- помідорчик, хлопчик, горобчик
2) Що ви можете сказати про значення слів сад і садок? (Ці слова мають однакове значення)
Діти, Незнайко записав слова: садочок, висадив, пересадили, садівник, посадила, садити, але не може пояснити, що у них спільне, тобто однакове в усіх словах? Спробуйте знайти і пояснити спільну частину цих слів. ( САД )
3) Гра «Утвори нові слова»
- Утворіть нові слова від слова ліс. Спільна частина цих слів повинна бути ліс. Запишіть.
(Лісок, лісовий, лісовичок, лісник, лісочок).
4)До слова ЛИТИ додайте частину ПО, ПЕРЕ, ЗА, ПІД, ВИ, З.
Запишіть утворені слова : ( наприклад: по + лити = полити) Полити, …, …, …,
5) Відгадай загадку. Запиши слова-відгадки.
З «п» - папери ховаю,
З «с» - на городі сапаю, + АПКА
З «л» -по дорозі стрибаю,
З «ш» - голову одягаю
6)Скласти і записати речення зі словом ГОРОБЕЦЬ

Укаїнська мова 4-А
с.156-158 опрацювати. Вправи 306-307 усно, переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=8_xiCMLjo8Y і виконати вправи 308-309 письмово.

30 квітня

Українська мова 1-Б
с.96-97 Читання за ролями тексту «Корисна розмова» за Теклею Білецькою
Списування тексту
Навчання грамоти - Комунальний заклад "Кущівська гімназія міської ...

Музичне мистецтво 3-А,Б,В
Форма рондо у музиці https://www.youtube.com/watch?v=WBIwLLBCEJ4
В.А. Моцарт "Турецьке рондо" https://www.youtube.com/watch?v=tAmqu-JuGRU
Б. Фільц "Весняне рондо" https://www.youtube.com/watch?v=fM0J5Jp8cK0
порівняти композації.
Розучити пісні на с.100-101 https://www.youtube.com/watch?v=WQG-J1FpTmw

4 травня

Літературне читання 4-А
с. 177-178 Олександр Єфімов "Тут усе є..." Емілія Саталкіна "Кожен знає своє діло" читати. Придумати одне запитання за змістом і заслати двом друзям у приват. Після їхньої відповіді перевірити чи правильно.

Українська мова 1-Б
с 98-99 виразне читання віршів про дні тижня https://www.youtube.com/watch?v=L2VemFWQ4ZU с.30-31 дібрати протележні слова за значенням https://www.youtube.com/watch?v=87dCU2YXmVo

Українська мова 4-А
с. 158-160 Дієслова минулого часу https://www.youtube.com/watch?v=r57Iu-SxHQc
Завдання з відео виконуєте, вправи 310, 311, 312 - усно, а 313 та 314 письмово
Музичне мистецтво 6-Б
с. 136-140 Музично театральні жанри: балет і опера. Опрацювати статтю, повторити поняттям "балет" і "опера", прослухати фрагмент Й. Штрауса Попурі з оперет https://www.youtube.com/watch?v=h0Vo6RFZxoQ  Повторити  вивчену пісню https://www.minus.lviv.ua/minus/artist/%D0%9C%D0%B0%D0%B9%20%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F/rec/11508/

5 травня

Українська мова 4-А
с. 160=162 https://www.youtube.com/watch?v=F6s5HxVaozA вправа 315 усно, а 316, 317 та 318 письмово
Музичне мистецтво 6-В
с. 136-140 Музично театральні жанри: балет і опера. Опрацювати статтю, повторити поняттям "балет" і "опера", прослухати фрагмент Й. Штрауса Попурі з оперет https://www.youtube.com/watch?v=h0Vo6RFZxoQ  Повторити  вивчену пісню https://www.minus.lviv.ua/minus/artist/%D0%9C%D0%B0%D0%B9%20%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F/rec/11508/

Українська мова 1-Б
с.100-101 виазне читання віршів про місяці https://vseosvita.ua/library/1-klas-prezentacia-virazne-citanna-virsiv-pro-misaci-127049.html знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень https://www.youtube.com/watch?v=HDTqJ2OPskY

Літературне читання 4-А
с.179 опрацювати біографію Володимира Рутківського https://www.youtube.com/watch?v=n1EHtgMXukE с.179-183 опрацювати текст "Як складають вірші"

6 травня

Літературне читання 4-А
Сьогодні на вас чекає робота в парах. с.179-183 опрацювати текст "Як складають вірші", прочитати разом з другом і скласти план.

Українська мова 1-Б
с.102-103 попрацювати над усвідомленим читанням тексту "Чий апельсин більший" Віта Карасьова с.34-35 розподіл слів на питання хто? і що? Побудова і записування речень https://www.youtube.com/watch?v=kxJP1JZrpmQ

Українська мова 4-А
с. 163-164 виконати весь підсумковий урок за темою "Дієслово", а саме вправи 319, 320, 321 і 322. Виконання обов'язкове для всіх!

7 травня

Українська мова 1-Б
с.102-103 закріплення вивченого матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=DtiWivwAXG4

Музичне мистецтво 3-А,Б,В
Варіаційна форма у музиці https://www.youtube.com/watch?v=mM-ilbGPvMU
Розучити українську народну пісню "Ой на горі жито" https://www.youtube.com/watch?v=D8gCATj3ILs

8 трвня

Музичне мистецтво 6-А
с. 136-140 Музично театральні жанри: балет і опера. Опрацювати статтю, повторити поняттям "балет" і "опера", прослухати фрагмент Й. Штрауса Попурі з оперет https://www.youtube.com/watch?v=h0Vo6RFZxoQ  Повторити  вивчену пісню https://www.minus.lviv.ua/minus/artist/%D0%9C%D0%B0%D0%B9%20%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F/rec/11508/

Українська мова 4-А
 Розвиток зв'язного мовлення есе на тему:"Традиції святкування моєї сімї на Великдень"
опишіть як ви цьогоріч святкували Пасху, які традиції залишились. а від яких довелось відмовитись у зв'язку з карантином. Ось деякі приклади
                               Про святкування Великодня.
         Великдень – величне свято для кожного із нас. Моя сім’я ретельно готується. Прибираємо, печемо паски та малюємо писанки. Потім освячуємо ці дари. Зранку ідемо до церкви. У ці дні вітаємося словами «Христос воскрес». Цікавими є народні гуляння біля церкви. Можна побачити багатьох друзів, знайомих. Дозволяється на свята усім бажаючим бити у дзвони. Їх відлуння довго лунає навколо.
         Свята несуть радість, добро, зустрічі.

---------------------------------------------------------------------------------------

         Великдень – це дуже велике свято для кожного із нас. У церкві ми освячуємо дари: паски, крашанки та писанки. У ці дні вітаються словами «Христос воскрес». Усі жителі гарно одягнуті. Посмішки на устах. Збирається родина за святковим столом. Я з подругою люблю побити у дзвони біля церкви. Там можна побачити друзів та знайомих. У ці дні дзвін майже не вщухає. Багато охочих спробувати свою силу.
         На Великдень усі радіють.
Українська мова 1-Б
с.104-105 Опрацювання вірша "Навпакійко" тетяни Лисен. Робота з дитячою книжеою. Розвиток зв'язного мовлення "Рослини" https://www.youtube.com/watch?v=7BazyQLh_RM

Літературне читання 4-А
с.184. "Все починається з малого" виразно читати, намалювати малюнок "Щасливе майбутнє в дитячих руках"

12 травня
Українська мова 4-А
с. 165-166 опрацювати, вивчити правило https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is
Вправу 323 усно 324, 325 письмово

Музичне мистецтво 6-В
Жанри зустрічаються https://www.youtube.com/watch?v=Ci96m6yIA-E опрацювати матеріал в підручнику на с.143 Наталія Май "Малюки" https://www.youtube.com/watch?v=mbmR_5CW_fA

Українська мова 1-Б
с.106-107. Опрацювати казку "Миша, Кіт і гарбуз" https://www.youtube.com/watch?v=uSwG_ZDSXkQ робота в зошиті https://www.youtube.com/watch?v=ox9W-oEegiw

Літературне читання 4-А
Театр і актори. Іван Андрусяк. "Як прдружитися з Чакалкою https://www.youtube.com/watch?v=Y3pTzYhgKAo&feature=youtu.be (п'єса) прослухати  за посиланням зверху і скласти план, виконати тестhttps://naurok.com.ua/test/ivan-andrusyak-yak-podruzhitisya-z-chakalkoyu-86837.html. Чекаю на фотозвіт

13 травня
Літературне читання 4-А
Вірш Миколи Сингаївського на с184 "Дощ із краплі починається" вивчити напам'ять зняти відео і прислати у приват.

Українська мова 1-Б
с.108-109 Василь Шкляр "Маленька мураха" https://www.youtube.com/watch?v=JvIy_l8cSD0 завдання записуємо в зошит.

Українська мова 4-А
Прислівники близькі і протележні за значенням.
с. 166-167 опрацювати відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=W1ac2dJQOLY завдання всі записати у зошит. Вправа 326 усно, а 327 та 328 письмово

14 травня
Українська мова 1-Б
с.108-109 виразно читати "Маленька мураха" В. Шкляра https://www.youtube.com/watch?v=iJM0_jVJJIo
Музичне мистецтво 3-А,Б,В
Кульмінація в музичному творі https://docs.google.com/presentation/d/1K2mz4fN6cYlHiQaLYSYIxsCBndun-r0Le6Cu4RYsw8I/edit#slide=id.g74c58fd21e_0_106 Розучування пісні "Заквітчали зорі обрій" https://www.youtube.com/watch?v=QpXrxYrEuGY

15 травня

Музичне мистецтво 6-А
Жанри зустрічаються https://www.youtube.com/watch?v=Ci96m6yIA-E опрацювати матеріал в підручнику на с.143 Наталія Май "Малюки" https://www.youtube.com/watch?v=mbmR_5CW_fA

Українська мова 4-А
с.167-168, опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=c0rNmRRXxbo  і всі завдання з нього. Вправу330 виконати усно, а 331 письмово.

Українська мова 1-Б
с.110-111 Микола Стеценко "Новий велосипед" https://www.youtube.com/watch?v=hnP_QdW-YMw  беремо зошити і включаємо відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=0BfTmzX4TnU

Літературне читання 4-А
с. 185  дати відповіді на запитання письмово у зошит. Добре опрацювати вивчений розділ і виконати тест за посиланням
Код доступу 857167
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар