ЛІТЕРАТУРНИЙ РОЗВИТОК ШКОЛЯРА
Літературний розвиток школяра залежить від рівня сформованості його психічних процесів, розумових здібностей, що у свою чергу, визначає ступінь проникнення читача в глибинну суть літературного твору, сприяє його розумінню як художнього цілого.
Один із шляхів літературного розвитку молодших школярів повязаний із використанням дидактичних ігор, тому, що вони органічно обєднують триєдину мету навчання: освітню, розвивальну, виховну; задовольняють різноманітні дитячі інтереси: ігрові, пізнавальні, соціальні; збагачують коло уявлень про навколишній світ; впливають на розвиток психічних процесів, на формування активної особистості; виступають як засіб всебічного розвитку дитини, зокрема, її пізнавальних здібностей; підвищують інтерес до навчання, розвивають уважність, забезпечують краще засвоєння навчального матеріалу; не лише активізують розумову діяльність, а й розвивають трудові уміння та навички школярів, застосовуються як метод і форма навчання молодших школярів, певною мірою сприяють засвоєнню окремих знань та умінь; забезпечують формування в дитини соціально прийнятих етичних норм поведінки та їх осмислення.
ЛІТЕРАТУРНИЙ РОЗВИТОК ШКОЛЯРА
Немає коментарів:
Дописати коментар